Grafické práce

domů

Korporátní identita

Jednotný firemní vzhled (neboli Corporate Identity či zkráceně CI) má pro propagaci každé firmy zásadní význam a měly by ho proto podporovat všechny firemní materiály, kterými svou firmu prezentujete (vizitky, firemní tiskoviny, katalogy, podpisy v e-mailu, webové stránky, ...).

Nejviditelnějším a nejnápadnějším znakem firemního vzhledu je pak bezesporu logo. Aby logo správně plnilo svou funkci, mělo by být především snadno zapamatovatelné. Dobré logo by například mělo být poznat už podle počátečního písmene. Špatné logo je naopak takové, které lze chápat jinak, než bylo myšleno, nebo ze kterého po jeho natočení či dokreslení několika čar vznikne něco zcela jiného.

Grafické studio Kružítko pro Vás navrhne originální logo pro Vaši firmu a předá Vám je elektronicky ve vektorovém formátu (v křivkách) vč. specifikace použitých barev a případných fontů. V případě složitějších zakázek zahrnujících vypracování kompletní korporátní identity, bude součástí zakázky rovněž kompletní logomanuál.

ceníkukázky prací

Zde je pár příkladů ne příliš dobře zvládnutého loga.

Opravdu byste k tomuto pediatrovi vzali Vaše dítě? :o)V téhle ordinaci se Vám zřejmě dostane i jiné, než jen stomatologické péče.
špatné logošpatné logo
Stačí domalovat ramena, hlavu a pupík a máme co?Logo Office of Government Commerce. Nevypadá špatně, že? Ale co se stane, když se logo otočí?
špatné logošpatné logo


To bylo pár úsměvných ukázek ne úplně známých log. Ale i mezi těmi známými se najde pár příkladů. Tou nejlepší ukázkou dobře a špatně zvládnutého loga jsou bezesporu loga firem Coca-Cola a Pepsi-Cola.

Zatímco logo Coca-Cola zůstává až na nepatrné změny stejné už řadu let a je notoricky známé po celém světě, logo firmy Pepsi-Cola se mění asi stejně, jako počasí. Dokážete si vzpomenout, jaké logo teď právě Pepsi-Cola vlastně má?


logo Coca-Cola